
Slepice v kině
Slepice v nouzi
Zpracování plakátu k premiéře filmu Kosmos v kině Bio Oko. Zpracování návrhu pro realizaci plátěných tašek na podporu projektu.
Slepice v nouzi
Zpracování plakátu k premiéře filmu Kosmos v kině Bio Oko. Zpracování návrhu pro realizaci plátěných tašek na podporu projektu.
Logo a propagační materiály pro charitativní organizaci
Slepice v nouzi je organizace, která pomáhá slepičkám z velkochovů najít nový domov a tzv. roztáhnout křídla. V rámci podpory jsme zpracovali logo, propagační materiály, vizuály pro Facebook a připravujeme i další zajímavé materiály, které mají zvýšit podvědomí o organizaci a především pomoci slepičkám.
Logo a webová prezentace květinářství.
Grafický styl loga i online prezentace podtrhuje zaměření obchodu – vazba a prodej květin.
Jemné šedé válery jsou rozjasněny výraznou fialovou barvou, která provází celý web, a tematické ikony vytvořené na zakázku.
Logo a vizuální identita pro firmu poskytující veřejné telekomunikační služby.
Vytvořili jsme jednoduché typografické logo, které jsme doplnili sadou vektorových zvířátek. V rámci daného ročního období jednotlivá zvířátka sdělují novinky a nabízené služby. Tyto grafické prvky provází všechny propagační materiály.
Vizuál facebookové stránky a doplňkových obrázků.
K facebookové stránce jsme zpracovali sadu obrázků pro profilové foto i cover page. Stylově navazuje na celý vizuální styl značky Kladnonet.cz.
Vpisovatelná vzpomínková kniha pro dědečky.
Vintage styl, skriptové písmo, barevnost vycházející z námořnictví a důraz na příjemnou čitelnost i pro starší generace dědečků a pradědečků.
Kniha je oživena originálními kresbami, které zachycují především emotivně silné životní události.
Vpisovatelná vzpomínková kniha pro babičky.
Vintage styl, skriptové písmo, barevnost vycházející z čajových růží a důraz na příjemnou čitelnost i pro starší generace babiček a prababiček.
Kniha je oživena originálními kresbami, které zachycují především emotivně silné životní události.
Komerční projekt zaměřený na dárky pro seniory.
Kompletní zpracování identity celého konceptu počínaje logem, přes merkantilní materiály, Power Point prezentaci a e-shop až po pilotní projekt – knihy Babičko, vyprávěj a Dědečku, vyprávěj.
Všechny materiály propojuje vintage styl oživený skriptovým fontem a výraznými barevnými prvky.
E-shop pro komerční projekt zaměřený na dárky pro seniory.
Návrh e-shopu včetně responzivních verzí vychází z předností klasických
e-shopů a prolíná je s moderní online komunikací.
Díky slideru umístěnému v horní části webu je možné operativně propagovat akční nabídky.
Charitativní projekt společnosti Sodexo
Logo a propagační materiály projektu společnosti Sodexo zaměřený na zvýšení angažovanosti zaměstnanců v charitativní činnosti.
Brand na podporu zdravého stravování společnosti Sodexo.
Ztvárnění loga a vizuálního stylu brandu Vitamín C. Fotografické montáže, tisk na stříbrném papíře a parciální lak podtrhují výraznost materiálů.
Logo vychází z postupného uvolňování vitamínu C a v celém konceptu hraje hlavní roli.
Centrální marketingová akce a brand společnosti Sodexo.
Logo a vizuální styl úvodní kampaně Gurmánských specialit určené k zahájení centrálních marketingových akcí.
Zpracování grafického stylu a návrhu loga pro brand Vitality zaměřeného na zdravou výživu.
Rodinná kavárna a pekárna založená čtyřmi kamarádkami.
Vektorové postavičky v logu jsou inspirovány reálným vzhledem zakladatelek kavárny. Barevné ladění vychází z tmavě zeleného portálu kavárny. Tmavý valér je oživený karmínovou červenou a uvolněným skriptovým fontem.
Francouzský styl je zvolený s ohledem na název a nabídku kavárny.
Brand na podporu českého stravování společnosti Sodexo.
Využití barevnosti české vlajky, skriptového písma upraveného do loga a fotografická montáž tradičních českých surovin vytváří ucelenou podobu všech materiálů.
Vejce upravené do tvaru srdce podtrhuje myšlenku celého brandu.
Otevření nové sezóny Freestyle Parku na břehu Vltavy.
Propagační a online materiály včetně vektorových kreseb na zakázku.
Žluto modré ladění asociuje letní sezónu a vodní sporty, které bylo potřeba zvýraznit jakožto novinku v nabídce sportovního parku.
Logo a webová prezentace online realitní služby.
Zpracování loga a webové prezentace pro začínající realitní službu. Vizuální styl je založený na trendové zelené barvě, jednoduché grafice a výrazné fotografii.
Ve všech použitých fotografiích jsme použili barevné detaily dotvářející jednotnost celé grafiky.
Komplexní zpracování corporate identity včetně loga.
Freestyle Park Modřany nabízí množství sportovních aktivit pro děti i dospělé včetně občerstvení. Vše bylo potřeba komunikovat v tištěné i on-line propagaci. Vytvořili jsme k tomu systém na zakázku vytvořených ikon, jež provázejí všechny materiály.
Milujeme ikony!
Logo a vizuální styl prodejní galerie a centra pro volný čas.
Vizuální styl včetně loga navozuje atmosféru dětského rukopisu a kresby. Jednoduchá barevnost nechává prostor pro doplňování originálních kreseb, které mají provázet další marketingové materiály.
Logo a návrh obálky pro business časopis.
Zpracování návrhu loga a obálky pro pravidelný magazín o komerčních objektech pro nakladatelství Bonafide.
Logo realizováno v upravené podobě, obálka nerealizována.
Komplexní grafické práce v oblasti firemní identity.
Redesign firemní identity zahrnuje logo, merkantilní materiály, propagační materiály, firemní oblečení i obrandování firemních vozidel.
Základem brandu je výrazná oranžová barva a odkaz na pixelizaci digitálních dat.