
GoFresh
Corporate identity
Zpracování loga a propagačních materiálů pro prodejnu zaměřenou na zdravou výživu a ekodrogerii.
Corporate identity
Zpracování loga a propagačních materiálů pro prodejnu zaměřenou na zdravou výživu a ekodrogerii.
Corporate identity
Zpracování loga a brand materiálů je založeno na znázornění kolibříka, jehož životní funkce vystihují flexibilitu společnosti Flex Jobs. V logu je navíc zakomponován monogram FJ.
Logo a vizuální styl
Zpracování loga, vektorové grafiky a vizuálního stylu projektu Chytře na cestu pro města Liberec a Jablonec nad Nisou.
Slepice v nouzi
Zpracování plakátu k premiéře filmu Kosmos v kině Bio Oko. Zpracování návrhu pro realizaci plátěných tašek na podporu projektu.
Logo projektu skupiny Sodexo
Program synergie benefitů a služeb společnosti Sodexo. Cílem loga bylo zachycení diversity, genderové vyváženosti a celkové pracovní rovnováhy.
Propagační materiály pro kosmetický salón
Jednoduchý čistý design oživený jemně růžovou barvou podtrhuje zaměření salónu a preciznost nabízených služeb.
Webová prezentace
Zpracování a realizace webové prezentace včetně ikonového systému, který byl následně aplikován i na lyže.
Logo a propagační materiály pro charitativní organizaci
Slepice v nouzi je organizace, která pomáhá slepičkám z velkochovů najít nový domov a tzv. roztáhnout křídla. V rámci podpory jsme zpracovali logo, propagační materiály, vizuály pro Facebook a připravujeme i další zajímavé materiály, které mají zvýšit podvědomí o organizaci a především pomoci slepičkám.
Brožura pro děti o dobrovolnících ve FN v Motole.
Ilustrovaná brožura pro děti, které přicházejí ve Fakultní nemocnici v Motole do styku s dobrovolníky. Hravou formou vysvětluje dětem práci dobrovolníků.
Brožura funguje i jako omalovánky, díky čemuž se z každého průvodce stává unikátní originál.
Logo a vizuální identita pro firmu poskytující veřejné telekomunikační služby.
Vytvořili jsme jednoduché typografické logo, které jsme doplnili sadou vektorových zvířátek. V rámci daného ročního období jednotlivá zvířátka sdělují novinky a nabízené služby. Tyto grafické prvky provází všechny propagační materiály.
Vpisovatelná vzpomínková kniha pro dědečky.
Vintage styl, skriptové písmo, barevnost vycházející z námořnictví a důraz na příjemnou čitelnost i pro starší generace dědečků a pradědečků.
Kniha je oživena originálními kresbami, které zachycují především emotivně silné životní události.
Vpisovatelná vzpomínková kniha pro babičky.
Vintage styl, skriptové písmo, barevnost vycházející z čajových růží a důraz na příjemnou čitelnost i pro starší generace babiček a prababiček.
Kniha je oživena originálními kresbami, které zachycují především emotivně silné životní události.
Komerční projekt zaměřený na dárky pro seniory.
Kompletní zpracování identity celého konceptu počínaje logem, přes merkantilní materiály, Power Point prezentaci a e-shop až po pilotní projekt – knihy Babičko, vyprávěj a Dědečku, vyprávěj.
Všechny materiály propojuje vintage styl oživený skriptovým fontem a výraznými barevnými prvky.
Charitativní projekt společnosti Sodexo
Logo a propagační materiály projektu společnosti Sodexo zaměřený na zvýšení angažovanosti zaměstnanců v charitativní činnosti.
Propagace jednorázových akcí společnosti Sodexo.
Plakáty k akcím jsou postaveny na výrazné typografii, fotografických montážích a pastelových barvách.
Styl grafického designu je vždy odvozen z tématu (jídla), které je propagováno.
Brand na podporu zdravého stravování společnosti Sodexo.
Ztvárnění loga a vizuálního stylu brandu Vitamín C. Fotografické montáže, tisk na stříbrném papíře a parciální lak podtrhují výraznost materiálů.
Logo vychází z postupného uvolňování vitamínu C a v celém konceptu hraje hlavní roli.
Centrální marketingová akce a brand společnosti Sodexo.
Logo a vizuální styl úvodní kampaně Gurmánských specialit určené k zahájení centrálních marketingových akcí.
Zpracování grafického stylu a návrhu loga pro brand Vitality zaměřeného na zdravou výživu.
Tištěná reklama akčních nabídek restaurace.
Restaurace Port 62 se nachází na lodi ve Freestyle Parku Modřany. Přestože její nabídka není zaměřená na sport, použili jsme pro oživení vizuálů i vektorovou grafiku Freestyle Parku.
K logu Port 62 jsme pro jednotlivé akce připojili detaily jídel v kruhu, které asociují lodní okna.
Rodinná kavárna a pekárna založená čtyřmi kamarádkami.
Vektorové postavičky v logu jsou inspirovány reálným vzhledem zakladatelek kavárny. Barevné ladění vychází z tmavě zeleného portálu kavárny. Tmavý valér je oživený karmínovou červenou a uvolněným skriptovým fontem.
Francouzský styl je zvolený s ohledem na název a nabídku kavárny.
Centrální marketingové akce společnosti Sodexo.
Propagační materiály pro jednorázové akční nabídky jídel v provozovnách Sodexo po celé České republice.
Důraz kladen na tematickou fotomontáž a vektorovou grafiku zpracovanou na zakázku.
Brand na podporu českého stravování společnosti Sodexo.
Využití barevnosti české vlajky, skriptového písma upraveného do loga a fotografická montáž tradičních českých surovin vytváří ucelenou podobu všech materiálů.
Vejce upravené do tvaru srdce podtrhuje myšlenku celého brandu.
Otevření nové sezóny Freestyle Parku na břehu Vltavy.
Propagační a online materiály včetně vektorových kreseb na zakázku.
Žluto modré ladění asociuje letní sezónu a vodní sporty, které bylo potřeba zvýraznit jakožto novinku v nabídce sportovního parku.
Centrální marketingové akce společnosti Sodexo.
Propagační materiály pro jednorázové akční nabídky jídel v provozovnách po celé České republice.
Důraz kladen na tematickou fotomontáž a vektorovou grafiku zpracovanou na zakázku.
Centrální marketingové akce společnosti Sodexo.
Propagační materiály pro jednorázové akční nabídky jídel v provozovnách po celé České republice.
Důraz kladen na tematickou fotomontáž a vektorovou grafiku zpracovanou na zakázku.
Nabídka dětských akcí Freestyle Parku Modřany.
Propagační plakáty akčních nabídek pro děti jsou vytvořeny v jednotném, ale dětsky hravém stylu. Barevnost a množství detailů upoutá nejen dětskou pozornost.
Vektorové grafika a hravost je základ!
Nedělní brunch v restauraci Port62 ve Freestyle Parku Modřany.
Plakáty a outdoor reklama propagující pravidelný nedělní brunch zaměřený na sezónní jídelníček z čerstvých surovin.
Centrální marketingová akce společnosti Sodexo.
Soutěžní akce na podporu firemního stravování. Hlavní cena (zájezd do Ameriky) a jídla inspirovaná tradičními americkými pokrmy jsou hlavními náměty celého stylu.
Propagace obsahuje tištěné letáky, soutěžní i výherní kupóny a velkoformátový roll-up.
Centrální marketingová akce společnosti Sodexo.
Soutěžní akce na podporu firemního stravování. Hlavní cena (zájezd do Ameriky) a jídla inspirovaná tradičními americkými pokrmy jsou hlavními náměty celého stylu.
Propagace obsahuje tištěné letáky, soutěžní i výherní kupóny a velkoformátový roll-up.
Propagace sezónních akcí Freestyle Parku Modřany.
Styl materiálů se drží základních corporátních prvků a těmi jsou vektorová grafika, veselé ikony, barevnost a vtipné pojetí.
Všechny ikony jsou vytvořeny na zakázku.
Komplexní zpracování corporate identity včetně loga.
Freestyle Park Modřany nabízí množství sportovních aktivit pro děti i dospělé včetně občerstvení. Vše bylo potřeba komunikovat v tištěné i on-line propagaci. Vytvořili jsme k tomu systém na zakázku vytvořených ikon, jež provázejí všechny materiály.
Milujeme ikony!
Propagace jednorázových akcí společnosti Sodexo.
Plakáty k jednorázovým marketingovým akcím jsou postaveny na výrazné typografii, fotografických montážích a pastelových barvách.
Styl grafického designu je odvozen ze sladkostí a dezertů.
Logo a vizuální styl prodejní galerie a centra pro volný čas.
Vizuální styl včetně loga navozuje atmosféru dětského rukopisu a kresby. Jednoduchá barevnost nechává prostor pro doplňování originálních kreseb, které mají provázet další marketingové materiály.
Informační brožura pro dobrovolníky ve FN Motol.
Pohádkově odlehčená forma informační brožury, která vysvětluje zájemcům o dobrovolnickou činnost všechna úskalí i radosti neziskové práce.
Jelikož se dobrovolníci v nemocnici často setkávají s dětmi, slouží brožura i jako omalovánky. Díky dětské představivosti se tak z každé brožury stává unikátní originál.
Logo a návrh obálky pro business časopis.
Zpracování návrhu loga a obálky pro pravidelný magazín o komerčních objektech pro nakladatelství Bonafide.
Logo realizováno v upravené podobě, obálka nerealizována.
Komplexní grafické práce v oblasti firemní identity.
Redesign firemní identity zahrnuje logo, merkantilní materiály, propagační materiály, firemní oblečení i obrandování firemních vozidel.
Základem brandu je výrazná oranžová barva a odkaz na pixelizaci digitálních dat.