
GoFresh
Corporate identity
Zpracování loga a propagačních materiálů pro prodejnu zaměřenou na zdravou výživu a ekodrogerii.
Corporate identity
Zpracování loga a propagačních materiálů pro prodejnu zaměřenou na zdravou výživu a ekodrogerii.
Corporate identity
Zpracování loga a brand materiálů je založeno na znázornění kolibříka, jehož životní funkce vystihují flexibilitu společnosti Flex Jobs. V logu je navíc zakomponován monogram FJ.
Logo a vizuální styl
Zpracování loga, vektorové grafiky a vizuálního stylu projektu Chytře na cestu pro města Liberec a Jablonec nad Nisou.
Webová prezentace
Zpracování návrhu na webovou prezentaci projektu Chytře na cestu pro města Liberec a Jablonec nad Nisou.
Slepice v nouzi
Zpracování plakátu k premiéře filmu Kosmos v kině Bio Oko. Zpracování návrhu pro realizaci plátěných tašek na podporu projektu.
Logo projektu skupiny Sodexo
Program synergie benefitů a služeb společnosti Sodexo. Cílem loga bylo zachycení diversity, genderové vyváženosti a celkové pracovní rovnováhy.
Logo a propagační materiály pro charitativní organizaci
Slepice v nouzi je organizace, která pomáhá slepičkám z velkochovů najít nový domov a tzv. roztáhnout křídla. V rámci podpory jsme zpracovali logo, propagační materiály, vizuály pro Facebook a připravujeme i další zajímavé materiály, které mají zvýšit podvědomí o organizaci a především pomoci slepičkám.
Logo a vizuální identita pro firmu poskytující veřejné telekomunikační služby.
Vytvořili jsme jednoduché typografické logo, které jsme doplnili sadou vektorových zvířátek. V rámci daného ročního období jednotlivá zvířátka sdělují novinky a nabízené služby. Tyto grafické prvky provází všechny propagační materiály.
Vizuál facebookové stránky a doplňkových obrázků.
K facebookové stránce jsme zpracovali sadu obrázků pro profilové foto i cover page. Stylově navazuje na celý vizuální styl značky Kladnonet.cz.
Komerční projekt zaměřený na dárky pro seniory.
Kompletní zpracování identity celého konceptu počínaje logem, přes merkantilní materiály, Power Point prezentaci a e-shop až po pilotní projekt – knihy Babičko, vyprávěj a Dědečku, vyprávěj.
Všechny materiály propojuje vintage styl oživený skriptovým fontem a výraznými barevnými prvky.
E-shop pro komerční projekt zaměřený na dárky pro seniory.
Návrh e-shopu včetně responzivních verzí vychází z předností klasických
e-shopů a prolíná je s moderní online komunikací.
Díky slideru umístěnému v horní části webu je možné operativně propagovat akční nabídky.
Charitativní projekt společnosti Sodexo
Logo a propagační materiály projektu společnosti Sodexo zaměřený na zvýšení angažovanosti zaměstnanců v charitativní činnosti.
Brand na podporu zdravého stravování společnosti Sodexo.
Ztvárnění loga a vizuálního stylu brandu Vitamín C. Fotografické montáže, tisk na stříbrném papíře a parciální lak podtrhují výraznost materiálů.
Logo vychází z postupného uvolňování vitamínu C a v celém konceptu hraje hlavní roli.
Rodinná kavárna a pekárna založená čtyřmi kamarádkami.
Vektorové postavičky v logu jsou inspirovány reálným vzhledem zakladatelek kavárny. Barevné ladění vychází z tmavě zeleného portálu kavárny. Tmavý valér je oživený karmínovou červenou a uvolněným skriptovým fontem.
Francouzský styl je zvolený s ohledem na název a nabídku kavárny.
Brand na podporu českého stravování společnosti Sodexo.
Využití barevnosti české vlajky, skriptového písma upraveného do loga a fotografická montáž tradičních českých surovin vytváří ucelenou podobu všech materiálů.
Vejce upravené do tvaru srdce podtrhuje myšlenku celého brandu.
Otevření nové sezóny Freestyle Parku na břehu Vltavy.
Propagační a online materiály včetně vektorových kreseb na zakázku.
Žluto modré ladění asociuje letní sezónu a vodní sporty, které bylo potřeba zvýraznit jakožto novinku v nabídce sportovního parku.
Komplexní zpracování corporate identity včetně loga.
Freestyle Park Modřany nabízí množství sportovních aktivit pro děti i dospělé včetně občerstvení. Vše bylo potřeba komunikovat v tištěné i on-line propagaci. Vytvořili jsme k tomu systém na zakázku vytvořených ikon, jež provázejí všechny materiály.
Milujeme ikony!
Logo a vizuální styl prodejní galerie a centra pro volný čas.
Vizuální styl včetně loga navozuje atmosféru dětského rukopisu a kresby. Jednoduchá barevnost nechává prostor pro doplňování originálních kreseb, které mají provázet další marketingové materiály.
Komplexní grafické práce v oblasti firemní identity.
Redesign firemní identity zahrnuje logo, merkantilní materiály, propagační materiály, firemní oblečení i obrandování firemních vozidel.
Základem brandu je výrazná oranžová barva a odkaz na pixelizaci digitálních dat.