
GoFresh
Corporate identity
Zpracování loga a propagačních materiálů pro prodejnu zaměřenou na zdravou výživu a ekodrogerii.
Corporate identity
Zpracování loga a propagačních materiálů pro prodejnu zaměřenou na zdravou výživu a ekodrogerii.
Corporate identity
Zpracování loga a brand materiálů je založeno na znázornění kolibříka, jehož životní funkce vystihují flexibilitu společnosti Flex Jobs. V logu je navíc zakomponován monogram FJ.
Logo a vizuální styl
Zpracování loga, vektorové grafiky a vizuálního stylu projektu Chytře na cestu pro města Liberec a Jablonec nad Nisou.
Webová prezentace
Zpracování návrhu na webovou prezentaci projektu Chytře na cestu pro města Liberec a Jablonec nad Nisou.
Slepice v nouzi
Zpracování plakátu k premiéře filmu Kosmos v kině Bio Oko. Zpracování návrhu pro realizaci plátěných tašek na podporu projektu.
Logo projektu skupiny Sodexo
Program synergie benefitů a služeb společnosti Sodexo. Cílem loga bylo zachycení diversity, genderové vyváženosti a celkové pracovní rovnováhy.
Infografika a webová prezentace pro společnost ASSIST
Webová prezentace má za úkol vtipnou a jednoduchou formou definovat SCRUM. Návrh webové prezentace je založen na autorské vektorové grafice, která se následně využívá i v dalších materiálech.
Propagační materiály pro kosmetický salón
Jednoduchý čistý design oživený jemně růžovou barvou podtrhuje zaměření salónu a preciznost nabízených služeb.
Webová prezentace
Zpracování a realizace webové prezentace včetně ikonového systému, který byl následně aplikován i na lyže.
Logo a propagační materiály pro charitativní organizaci
Slepice v nouzi je organizace, která pomáhá slepičkám z velkochovů najít nový domov a tzv. roztáhnout křídla. V rámci podpory jsme zpracovali logo, propagační materiály, vizuály pro Facebook a připravujeme i další zajímavé materiály, které mají zvýšit podvědomí o organizaci a především pomoci slepičkám.
Webová prezentace pro charitativní organizaci
Webové stránky organizace Slepice v nouzi mají především seznamovat veřejnost s problematikou velkochovů drůbeže. Proto je hlavním prvkem samotné homepage infografika, která jednoduchým a vtipným způsobem vysvětluje princip adopce slepiček vykoupených z velkochovů.
Webová prezentace služby Social Freezing od ISCARE
Zpracování a realizace návrhu webové prezentace včetně infografiky a srovnávacích grafů.
Důrazné headliny usnadňují orientaci, která je nezbytným základem prezentace zdravotnické služby.
Logo a webová prezentace květinářství.
Grafický styl loga i online prezentace podtrhuje zaměření obchodu – vazba a prodej květin.
Jemné šedé válery jsou rozjasněny výraznou fialovou barvou, která provází celý web, a tematické ikony vytvořené na zakázku.
Brožura pro děti o dobrovolnících ve FN v Motole.
Ilustrovaná brožura pro děti, které přicházejí ve Fakultní nemocnici v Motole do styku s dobrovolníky. Hravou formou vysvětluje dětem práci dobrovolníků.
Brožura funguje i jako omalovánky, díky čemuž se z každého průvodce stává unikátní originál.
Logo a vizuální identita pro firmu poskytující veřejné telekomunikační služby.
Vytvořili jsme jednoduché typografické logo, které jsme doplnili sadou vektorových zvířátek. V rámci daného ročního období jednotlivá zvířátka sdělují novinky a nabízené služby. Tyto grafické prvky provází všechny propagační materiály.
Vizuál facebookové stránky a doplňkových obrázků.
K facebookové stránce jsme zpracovali sadu obrázků pro profilové foto i cover page. Stylově navazuje na celý vizuální styl značky Kladnonet.cz.
Vpisovatelná vzpomínková kniha pro dědečky.
Vintage styl, skriptové písmo, barevnost vycházející z námořnictví a důraz na příjemnou čitelnost i pro starší generace dědečků a pradědečků.
Kniha je oživena originálními kresbami, které zachycují především emotivně silné životní události.
Vpisovatelná vzpomínková kniha pro babičky.
Vintage styl, skriptové písmo, barevnost vycházející z čajových růží a důraz na příjemnou čitelnost i pro starší generace babiček a prababiček.
Kniha je oživena originálními kresbami, které zachycují především emotivně silné životní události.
Komerční projekt zaměřený na dárky pro seniory.
Kompletní zpracování identity celého konceptu počínaje logem, přes merkantilní materiály, Power Point prezentaci a e-shop až po pilotní projekt – knihy Babičko, vyprávěj a Dědečku, vyprávěj.
Všechny materiály propojuje vintage styl oživený skriptovým fontem a výraznými barevnými prvky.
E-shop pro komerční projekt zaměřený na dárky pro seniory.
Návrh e-shopu včetně responzivních verzí vychází z předností klasických
e-shopů a prolíná je s moderní online komunikací.
Díky slideru umístěnému v horní části webu je možné operativně propagovat akční nabídky.
Web a ikony pro návrhářky interiérového designu.
Minimalistická grafika webu včetně ikon podtrhuje moderní, přesto nadčasový trend interiérového designu.
Použitím výrazných barev dochází k oživení jinak čistého základu.
Charitativní projekt společnosti Sodexo
Logo a propagační materiály projektu společnosti Sodexo zaměřený na zvýšení angažovanosti zaměstnanců v charitativní činnosti.
Propagace jednorázových akcí společnosti Sodexo.
Plakáty k akcím jsou postaveny na výrazné typografii, fotografických montážích a pastelových barvách.
Styl grafického designu je vždy odvozen z tématu (jídla), které je propagováno.
Charitativní program na podporu aktivního stáří.
Program založený na veřejné sbírce, ze které jsou realizována přání seniorů.
Grafický design je postaven na výrazné image fotografii a světlé barevnosti.
Brand na podporu zdravého stravování společnosti Sodexo.
Ztvárnění loga a vizuálního stylu brandu Vitamín C. Fotografické montáže, tisk na stříbrném papíře a parciální lak podtrhují výraznost materiálů.
Logo vychází z postupného uvolňování vitamínu C a v celém konceptu hraje hlavní roli.
Centrální marketingová akce a brand společnosti Sodexo.
Logo a vizuální styl úvodní kampaně Gurmánských specialit určené k zahájení centrálních marketingových akcí.
Zpracování grafického stylu a návrhu loga pro brand Vitality zaměřeného na zdravou výživu.
Tištěná reklama akčních nabídek restaurace.
Restaurace Port 62 se nachází na lodi ve Freestyle Parku Modřany. Přestože její nabídka není zaměřená na sport, použili jsme pro oživení vizuálů i vektorovou grafiku Freestyle Parku.
K logu Port 62 jsme pro jednotlivé akce připojili detaily jídel v kruhu, které asociují lodní okna.
Rodinná kavárna a pekárna založená čtyřmi kamarádkami.
Vektorové postavičky v logu jsou inspirovány reálným vzhledem zakladatelek kavárny. Barevné ladění vychází z tmavě zeleného portálu kavárny. Tmavý valér je oživený karmínovou červenou a uvolněným skriptovým fontem.
Francouzský styl je zvolený s ohledem na název a nabídku kavárny.
Centrální marketingové akce společnosti Sodexo.
Propagační materiály pro jednorázové akční nabídky jídel v provozovnách Sodexo po celé České republice.
Důraz kladen na tematickou fotomontáž a vektorovou grafiku zpracovanou na zakázku.
Brand na podporu českého stravování společnosti Sodexo.
Využití barevnosti české vlajky, skriptového písma upraveného do loga a fotografická montáž tradičních českých surovin vytváří ucelenou podobu všech materiálů.
Vejce upravené do tvaru srdce podtrhuje myšlenku celého brandu.
Otevření nové sezóny Freestyle Parku na břehu Vltavy.
Propagační a online materiály včetně vektorových kreseb na zakázku.
Žluto modré ladění asociuje letní sezónu a vodní sporty, které bylo potřeba zvýraznit jakožto novinku v nabídce sportovního parku.
Online nabídka projektů developerské společnosti.
Webové prezentace jednotlivých projektů společnosti Metrostav Development zahrnují snadnou orientaci, minimalistický design a kladou důraz na vizualizace projektů.
Centrální marketingové akce společnosti Sodexo.
Propagační materiály pro jednorázové akční nabídky jídel v provozovnách po celé České republice.
Důraz kladen na tematickou fotomontáž a vektorovou grafiku zpracovanou na zakázku.
Centrální marketingové akce společnosti Sodexo.
Propagační materiály pro jednorázové akční nabídky jídel v provozovnách po celé České republice.
Důraz kladen na tematickou fotomontáž a vektorovou grafiku zpracovanou na zakázku.
Logo a webová prezentace online realitní služby.
Zpracování loga a webové prezentace pro začínající realitní službu. Vizuální styl je založený na trendové zelené barvě, jednoduché grafice a výrazné fotografii.
Ve všech použitých fotografiích jsme použili barevné detaily dotvářející jednotnost celé grafiky.
Nabídka dětských akcí Freestyle Parku Modřany.
Propagační plakáty akčních nabídek pro děti jsou vytvořeny v jednotném, ale dětsky hravém stylu. Barevnost a množství detailů upoutá nejen dětskou pozornost.
Vektorové grafika a hravost je základ!
Nedělní brunch v restauraci Port62 ve Freestyle Parku Modřany.
Plakáty a outdoor reklama propagující pravidelný nedělní brunch zaměřený na sezónní jídelníček z čerstvých surovin.
Centrální marketingová akce společnosti Sodexo.
Soutěžní akce na podporu firemního stravování. Hlavní cena (zájezd do Ameriky) a jídla inspirovaná tradičními americkými pokrmy jsou hlavními náměty celého stylu.
Propagace obsahuje tištěné letáky, soutěžní i výherní kupóny a velkoformátový roll-up.
Centrální marketingová akce společnosti Sodexo.
Soutěžní akce na podporu firemního stravování. Hlavní cena (zájezd do Ameriky) a jídla inspirovaná tradičními americkými pokrmy jsou hlavními náměty celého stylu.
Propagace obsahuje tištěné letáky, soutěžní i výherní kupóny a velkoformátový roll-up.
Webová prezentace a ikony na zakázku.
Web postavený na korporátních ikonách a výrazné barevnosti. Aktivní způsob života je zachycený v zápatí i záhlaví, jež se mění na denní a noční režim dle času návštěvy webu.
Po 22.00 na webu najdete ježky i netopýry!
Propagace sezónních akcí Freestyle Parku Modřany.
Styl materiálů se drží základních corporátních prvků a těmi jsou vektorová grafika, veselé ikony, barevnost a vtipné pojetí.
Všechny ikony jsou vytvořeny na zakázku.
Komplexní zpracování corporate identity včetně loga.
Freestyle Park Modřany nabízí množství sportovních aktivit pro děti i dospělé včetně občerstvení. Vše bylo potřeba komunikovat v tištěné i on-line propagaci. Vytvořili jsme k tomu systém na zakázku vytvořených ikon, jež provázejí všechny materiály.
Milujeme ikony!
Akční nabídka restaurace Port62 v Praze.
Výrazná typografie ve spojení s vektorovou grafikou na zakázku. Černá barva v kombinaci s červenou neomylně asociuje červené víno a tradici.
Propagace jednorázových akcí společnosti Sodexo.
Plakáty k jednorázovým marketingovým akcím jsou postaveny na výrazné typografii, fotografických montážích a pastelových barvách.
Styl grafického designu je odvozen ze sladkostí a dezertů.
Webová prezentace a redesign loga.
Webová prezentace profesionálních trenérů kickboxu zahrnuje nabídku tělocvičen i samotných trenérů. Rozlišení jednotlivých rozvrhů tělocvičen je pomocí barevného spektra.
Černá barva webu vychází ze závodních dresů.
Logo a vizuální styl prodejní galerie a centra pro volný čas.
Vizuální styl včetně loga navozuje atmosféru dětského rukopisu a kresby. Jednoduchá barevnost nechává prostor pro doplňování originálních kreseb, které mají provázet další marketingové materiály.
Informační brožura pro dobrovolníky ve FN Motol.
Pohádkově odlehčená forma informační brožury, která vysvětluje zájemcům o dobrovolnickou činnost všechna úskalí i radosti neziskové práce.
Jelikož se dobrovolníci v nemocnici často setkávají s dětmi, slouží brožura i jako omalovánky. Díky dětské představivosti se tak z každé brožury stává unikátní originál.
Web o činnosti dobrovolníků ve Fakultní nemocnici v Motole.
Webová prezentace dobrovolnického centra je postavená na fotografiích z činnosti dobrovolníků, kteří mají své místo přímo v záhlaví každé stránky. Doprovází je citáty dobrovolníků, lékařů i pacientů.
Logo a návrh obálky pro business časopis.
Zpracování návrhu loga a obálky pro pravidelný magazín o komerčních objektech pro nakladatelství Bonafide.
Logo realizováno v upravené podobě, obálka nerealizována.
Vydavatelství specializovaných novin, časopisů a almanachů.
Zpracování webové prezentace a navigačních ikon pro vydavatelství Bonafide.
Komplexní grafické práce v oblasti firemní identity.
Redesign firemní identity zahrnuje logo, merkantilní materiály, propagační materiály, firemní oblečení i obrandování firemních vozidel.
Základem brandu je výrazná oranžová barva a odkaz na pixelizaci digitálních dat.