RH_web_751x422px_Slepice-v-nouzi-3
12 2016

Slepice v kině

Slepice v nouzi

Zpracování plakátu k premiéře filmu Kosmos v kině Bio Oko. Zpracování návrhu pro realizaci plátěných tašek na podporu projektu.

RH_web_751x422px_Slepice-v-nouzi-1
12 2014

Slepice v nouzi

Logo a propagační materiály pro charitativní organizaci

Slepice v nouzi je organizace, která pomáhá slepičkám z velkochovů najít nový domov a tzv. roztáhnout křídla. V rámci podpory jsme zpracovali logo, propagační materiály, vizuály pro Facebook a připravujeme i další zajímavé materiály, které mají zvýšit podvědomí o organizaci a především pomoci slepičkám.

RH_web_751x422px_Yveta-kvetiny
12 2013

Yveta květiny

Logo a webová prezentace květinářství.

Grafický styl loga i online prezentace podtrhuje zaměření obchodu – vazba a prodej květin.

Jemné šedé válery jsou rozjasněny výraznou fialovou barvou, která provází celý web, a tematické ikony vytvořené na zakázku.

RH_web_751x422px_Kladnonet-1
10 2013

Kladnonet.cz

Logo a vizuální identita pro firmu poskytující veřejné telekomunikační služby.

Vytvořili jsme jednoduché typografické logo, které jsme doplnili sadou vektorových zvířátek. V rámci daného ročního období jednotlivá zvířátka sdělují novinky a nabízené služby. Tyto grafické prvky provází všechny propagační materiály.

RH_web_751x422px_Kladnonet-2
10 2013

Facebook Kladnonet.cz

Vizuál facebookové stránky a doplňkových obrázků.

K facebookové stránce jsme zpracovali sadu obrázků pro profilové foto i cover page. Stylově navazuje na celý vizuální styl značky Kladnonet.cz.

RH_web_751x422px_BAB-kniha-Ded
09 2013

Dědečku, vyprávěj

Vpisovatelná vzpomínková kniha pro dědečky.

Vintage styl, skriptové písmo, barevnost vycházející z námořnictví a důraz na příjemnou čitelnost i pro starší generace dědečků a pradědečků.

Kniha je oživena originálními kresbami, které zachycují především emotivně silné životní události.

RH_web_751x422px_BAB-kniha-Bab
09 2013

Babičko, vyprávěj

Vpisovatelná vzpomínková kniha pro babičky.

Vintage styl, skriptové písmo, barevnost vycházející z čajových růží a důraz na příjemnou čitelnost i pro starší generace babiček a prababiček.

Kniha je oživena originálními kresbami, které zachycují především emotivně silné životní události.

RH_web_751x422px_BAB-CI
08 2013

Babičkářství

Komerční projekt zaměřený na dárky pro seniory.

Kompletní zpracování identity celého konceptu počínaje logem, přes merkantilní materiály, Power Point prezentaci a e-shop až po pilotní projekt – knihy Babičko, vyprávěj a Dědečku, vyprávěj.

Všechny materiály propojuje vintage styl oživený skriptovým fontem a výraznými barevnými prvky.

RH_web_751x422px_BAB-web
07 2013

E-shop Babičkářství

E-shop pro komerční projekt zaměřený na dárky pro seniory.

Návrh e-shopu včetně responzivních verzí vychází z předností klasických
e-shopů a prolíná je s moderní online komunikací.

Díky slideru umístěnému v horní části webu je možné operativně propagovat akční nabídky.

RH_prezentace_400x225_KdeMuzemePomuzeme
01 2013

Kde můžeme, pomůžeme

Charitativní projekt společnosti Sodexo

Logo a propagační materiály projektu společnosti Sodexo zaměřený na zvýšení angažovanosti zaměstnanců v charitativní činnosti.

RH_web_751x422px_SX-Vitamin-C
10 2012

Vitamín C

Brand na podporu zdravého stravování společnosti Sodexo.

Ztvárnění loga a vizuálního stylu brandu Vitamín C. Fotografické montáže, tisk na stříbrném papíře a parciální lak podtrhují výraznost materiálů.

Logo vychází z postupného uvolňování vitamínu C a v celém konceptu hraje hlavní roli.

RH_web_751x422px_SX-Gurm-Spec-Vital
08 2012

Gurmánské speciality a Vitality

Centrální marketingová akce a brand společnosti Sodexo.

Logo a vizuální styl úvodní kampaně Gurmánských specialit určené k zahájení centrálních marketingových akcí.

Zpracování grafického stylu a návrhu loga pro brand Vitality zaměřeného na zdravou výživu.

RH_web_751x422px_Les-Kamarades
06 2012

Les Kamarades

Rodinná kavárna a pekárna založená čtyřmi kamarádkami.

Vektorové postavičky v logu jsou inspirovány reálným vzhledem zakladatelek kavárny. Barevné ladění vychází z tmavě zeleného portálu kavárny. Tmavý valér je oživený karmínovou červenou a uvolněným skriptovým fontem.

Francouzský styl je zvolený s ohledem na název a nabídku kavárny.

RH_web_751x422px_SX-ZLKCK
05 2012

Z lásky k české kuchyni

Brand na podporu českého stravování společnosti Sodexo.

Využití barevnosti české vlajky, skriptového písma upraveného do loga a fotografická montáž tradičních českých surovin vytváří ucelenou podobu všech materiálů.

Vejce upravené do tvaru srdce podtrhuje myšlenku celého brandu.

RH_web_751x422px_FSP-Open-Party
04 2012

Open Party

Otevření nové sezóny Freestyle Parku na břehu Vltavy.

Propagační a online materiály včetně vektorových kreseb na zakázku.

Žluto modré ladění asociuje letní sezónu a vodní sporty, které bylo potřeba zvýraznit jakožto novinku v nabídce sportovního parku.

RH_web_751x422px_RSON
11 2011

Realitní servis online

Logo a webová prezentace online realitní služby.

Zpracování loga a webové prezentace pro začínající realitní službu. Vizuální styl je založený na trendové zelené barvě, jednoduché grafice a výrazné fotografii.

Ve všech použitých fotografiích jsme použili barevné detaily dotvářející jednotnost celé grafiky.

RH_web_751x422px_FSP-CI
04 2011

Freestyle Park Modřany

Komplexní zpracování corporate identity včetně loga.

Freestyle Park Modřany nabízí množství sportovních aktivit pro děti i dospělé včetně občerstvení. Vše bylo potřeba komunikovat v tištěné i on-line propagaci. Vytvořili jsme k tomu systém na zakázku vytvořených ikon, jež provázejí všechny materiály.

Milujeme ikony!

RH_web_751x422px_Pavlis
08 2009

Pavliš

Logo a vizuální styl prodejní galerie a centra pro volný čas.

Vizuální styl včetně loga navozuje atmosféru dětského rukopisu a kresby. Jednoduchá barevnost nechává prostor pro doplňování originálních kreseb, které mají provázet další marketingové materiály.

RH_web_751x422px_Open-Space
12 2008

Open Space

Logo a návrh obálky pro business časopis.

Zpracování návrhu loga a obálky pro pravidelný magazín o komerčních objektech pro nakladatelství Bonafide.

Logo realizováno v upravené podobě, obálka nerealizována.

RH_web_751x422px_D3
01 2008

DATOR3

Komplexní grafické práce v oblasti firemní identity.

Redesign firemní identity zahrnuje logo, merkantilní materiály, propagační materiály, firemní oblečení i obrandování firemních vozidel.

Základem brandu je výrazná oranžová barva a odkaz na pixelizaci digitálních dat.